Terug

Klantenservice

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Hoe zoek ik een product?

Bovenaan elke pagina staat Zoeken. Vul hier een omschrijving in, dan doorzoek je automatisch het complete assortiment. Je kunt ook gebruik maken van de horizontale grijze navigatiebalk bovenaan de pagina.

1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1
Klik bij het gewenste product op de groene knop In winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelde producten, de prijs per stuk en het totaalbedrag exclusief en inclusief 21% BTW. Pas in de winkelwagen eenvoudig je aantal bestelde producten aan. Klik op Ga verder met winkelen als je nieuwe producten wilt toevoegen aan de winkelwagen.

Kortingcodes
Als je in het bezit bent van een kortingscode, kun je deze invullen.

Groepsbestelling
Bij een bestelling van minimaal 5 stuks, kunnen we je een interessante korting aanbieden. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en de voorwaarden. 


Stap 2
Klik op de groene knop Bestelling afronden. Of klik op de witte knop Ga verder met winkelen als je meer producten wilt bestellen.

Stap 3

  1. Vul het factuuradres zo compleet mogelijk in. Als je Inloggen of registreren aanklikt, blijven jouw contactgegevens staan. Dan hoef je de volgende bestelling niets meer in te vullen. ‘Naar dit adres verzenden’ staat standaard aangevinkt. Als je 'Verzenden naar een ander adres' aan klikt, kun je een afwijkend afleveradres invullen.
  2. Bij Betalen kun je een keuze maken uit de verschillende betaalmogelijkheden.
  3. Controleer de bestelling nog even. Na acceptatie van onze algemene leveringsvoorwaarden betaal je de bestelling. Vind je het leuk om onze laatste nieuwtjes, acties en trends via de mail te krijgen? Selecteer dan ook abonnement op onze nieuwsbrief.

1.3 Kunnen we met collega's bestellen?

Wil je samen met collega's of de hele afdeling bestellen? Vanaf 5 paar geldt er een groepskorting. Neem voor meer informatie contact met ons op.

1.4 Kunnen wij zakelijk bestellen?

Zorginstellingen en bedrijven met een aantoonbare financiële basis en een inschrijving bij de Kamer van Koophandel, kunnen op rekening kopen. Neem daarvoor eerst contact met ons op. Bel naar +31(0)85 130 49 30 of mail naar [email protected].

1.5 Is een passervice op locatie mogelijk?

Willen jullie met de hele afdeling Sanita klompen bestellen? Dan komen we vanaf 25 paar naar jullie toe. Lekker makkelijk, je past op de werkvloer en bent 100% verzekerd van de juiste maat. Meer informatie over de passervice op locatie lees je hier.

2. Betalen

2.1 Hoe betaal ik een bestelling?

Na het plaatsen van de bestelling, kun je betalen op verschillende manieren:

  • iDEAL (tip)
  • Visa
  • MasterCard
  • Bancontact / Mister Cash
  • KBC
  • Achteraf Betalen Particulier & Zakelijk

Meer informatie over het betalen leest u op de pagina betalen.

3. Verzenden

3.1 Hoe werkt het verzenden van mijn bestelling?

Wij versturen je pakket binnen Nederland en België met DHL. Paats je op werkdagen vóór 15:00 uur je bestelling, dan streeft DHL ernaar om het pakket binnen 24 uur te bezorgen. DHL bezorgt van maandag t/m zaterdag.

Zodra de bestelling is verzonden ontvang je het pakketnummer per e-mail. Met dit pakketnummer kan je het pakket op de website van DHL volgen.

Niet thuis
Was je niet thuis toen de chauffeur van DHL aan de deur kwam? Dan vind je een kaartje in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, je postcode en het soort pakket kun je hier een nieuwe bezorgmogelijkheid kiezen.

De verschillende mogelijkheden voor een nieuwe levering op een rij:
• Je pakket op een DHL Parcelshop afhalen.
• Je pakket bij de buren laten bezorgen.
• Je pakket op een ander moment laten leveren

Vandaag besteld, morgen in huis

Op werkdagen voor 15:00 uur besteld? Dan leveren we de bestelling de volgende dag. Loopt de bestelling vertraging op? Dat laten we je direct weten via een e-mailbericht met de exacte leverdatum.

4. Ruilen of retourneren

4.1 Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ontvang je toch liever een andere maat, kleur of model? Bij ons kan je op de volgende manier ruilen:

  • Retourneer je product en plaats een nieuwe bestelling in onze webshop. Dit is de snelste optie en je weet gelijk of het product nog beschikbaar is.

Wil je, je geld terug? dan maken wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping aan je over. De verzendkosten komen wel voor je eigen rekening, als je een deel van de bestelling terugstuurt. Het bedrag ontvang je op de rekening waarmee je hebt betaald. 

4.2 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kan je deze na ontvangst vanzelfsprekend binnen 14 dagen herroepen. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de, voor zover redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigde en ongedragen producten terug te sturen.

4.3 Wat is het retouradres?

Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kan je deze na ontvangst vanzelfsprekend binnen 14 dagen herroepen. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de, voorzover redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigde en ongedragen producten terug te sturen.

Stuur het ongedragen product via een pakketshop naar het onderstaande adres:

vanZorg BV
Afslag 2
NL-3981 PD Bunnik

Het is niet mogelijk om uw bestelling in Bunnik af te halen of te ruilen. Wij beschikken niet over een afhaalbalie, betalingsmogelijkheden en een showroom. Uw bestelling bezorgen wij op de gewenste locatie in Nederland en België. 

5. Garantie

5.1 Ik heb niet de juiste keuze gemaakt, wat nu?

De keuze van het product hangt af van de omgeving waarin je ze wilt gaan dragen. Werk je bijvoorbeeld in een medische omgeving? Daar gelden specifieke eisen. Controleer altijd of de producten geschikt zijn. Lees de productinformatie goed door en ken de eisen van de werkvloer. Weet je het niet helemaal zeker? Voor informatie over de geschiktheid van de producten kun je altijd contact met ons opnemen.

5.2 Ik heb een vraag over de garantie

Op onze producten geven wij alleen garantie bij een terechte klacht. Een klacht is terecht als deze niet is veroorzaakt door;

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld was-, val en/of stootschade) 
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud 
  • slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat  je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

5.3 Heb je een klacht over het product of onze dienstverlening?

Heb je een klacht over het product? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Bel 030 65 60 644 of stuur een e-mail naar [email protected].

Omschrijf in deze e-mail je klacht en voeg een aantal duidelijke foto’s en een geldig aankoopbewijs toe. Binnen een termijn van maximaal 14 dagen na ontvangst, gaan we je klacht inhoudelijk beantwoorden.

In het geval van een geschil kan je terecht op het platform van het Europese ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »