Terug

Klantenservice

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Hoe zoek ik een product?

Je kunt bovenaan de pagina in de zoekbalk een omschrijving invoeren om het volledige assortiment op de website te doorzoeken.

1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Uw gegevens invoeren: Log in als geregistreerde klant of ga verder als gast en vul vervolgens uw gegevens in.

Stap 2: Verzendmethode selecteren: De standaard verzendmethode is al geselecteerd. Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 65,-; anders € 6,95 verzendkosten.

Stap 3: Kies een betaalmethode naar keuze en voltooi de betaling.

Stap 4: Controleer je bestelling zorgvuldig en klik daarna op de groene knop "Bestellen en Betalen".

1.3 Kunnen wij zakelijk bestellen?

Alleen bedrijven en zorginstellingen met een stabiele financiële achtergrond en een geldige inschrijving bij de Kamer van Koophandel kunnen op rekening kopen. Neem voor vragen over aankopen op rekening contact met ons op. Bel naar +31(0)85 130 49 30 of stuur een e-mail naar [email protected].

2. Betalen

2.1 Hoe betaal ik een bestelling?

Bij het plaatsen van je bestelling bieden we de volgende betaalmethoden aan:

  • iDEAL (tip)
  • MasterCard
  • Visa
  • Bancontact
  • KBC
  • Belfius
  • Billink achteraf betalen voor particulier & zakelijke klanten

 

3. Verzenden

3.1 Hoe werkt het verzenden van mijn bestelling?

We maken gebruik van verschillende pakketdiensten en versturen alleen binnen Nederland en België. We streven ernaar om bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Onze vervoerders bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Zodra je bestelling is verzonden, ontvangt je per e-mail een track & trace code van de vervoerder. Indien je niet thuis bent, ontvang je verdere instructies van de vervoerder.

Voor bestellingen vanaf € 65,- inclusief BTW in Nederland en België rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 65,- brengen wij € 6,95 inclusief btw aan verzendkosten in rekening.

4. Ruilen of retourneren

4.1 Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Als je niet tevreden bent over je aankoop, retourneer dan je bestelling binnen 14 dagen na herroeping, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigdongedragen, ongewassen en schoon, inclusief productlabels, naar het onderstaande adres.

Retouradres:
vanZorg B.V.
Afslag 2
NL-3981 PD Bunnik

Bij gebruikersschade kan het betekenen dat we de kosten hiervan in mindering brengen op het terug te betalen bedrag. Tijdens de bedenktijd mag je de producten hanteren en inspecteren zoals je dat in een (schoenen)winkel zou mogen doen. Het advies is om de producten uitsluitend op schone en zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te inspecteren en te hanteren en daarbij sokken te dragen. In gevallen dat je de producten anders gebruikt en ze niet meer te verkopen zijn, kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

Als je het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten terug wilt ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na annulering, terugstorten op de rekening waarmee je hebt betaald. De verzendkosten voor het retourneren van je bestelling zijn echter voor jouw eigen rekening.

Je kunt op onze website een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.

Let op! We hebben geen fysieke winkel in Bunnik en het afhalen van bestellingen of het zelf retourneren van producten is niet mogelijk.

5. Garantie

5.1 Ik heb een vraag over de garantie

Wij bieden alleen garantie bij een rechtmatige klacht. Een klacht is rechtmatig als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld was-, val en/of stootschade);
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Op alle producten die wij verkopen is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat  je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

5.2 Heb je een klacht over het product of onze dienstverlening?

Heb je een klacht over het product of onze dienstverlening? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten en neem contact met ons op. Bel naar +31(0)85 130 49 30 of stuur een e-mail naar [email protected].

In het geval van een geschil kan je terecht op het platform van het Europese ODR.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »